SPEKTRUM_-_tablica__JPG_.jpg

WARTOŚĆ PROJEKTU: 76200zł

DOFINANSOWANIE: 4156,91 zł

Firma to „nowoczesny sklep internetowy oferujący odzież damską” , zajmuje się sprzedażą ubrań ( importowanych i produkowanych w Polsce), które są w bardzo szerokiej ofercie i są przystępne cenowo.

Adres strony : www.bysisi.pl.pl

Przedsiębiorstwo, jako problem najbardziej pilny do rozwiązania podaje opracowanie polityki  prywatności RODO, gdyż operuje bardzo dużą ilość danych. Firma z racji na niskie ceny produktów jest nastawiona na dużą rotacje klientów.

Podmiot potrzebuje aktualizacji strategii internetowej – zakres powinien zostać ściśle określony, gdyż firma zajmuje się sprzedażą internetową, dlatego we wniosku należy określić, jaki dokładnie problem wymaga wsparcia. Podobnie również jest w zakresie doboru rozwiązań technologicznych, gdyż firma zgłasza potrzebę doradztwa w procesie analiz potrzeb i doboru rozwiązań teleinformatycznych oraz doradztwa w zakresie inteligentnego magazynowania.

Podane przez firmę zakresy przedstawiają się następująco :

Marketing:

    • Doradztwo w zakresie rozwoju sprzedaży internetowej

Prawny:

    • Stworzenie polityki prywatności  sklepu internetowego, stworzenie regulaminu RODO 

ICT/TECHNICZNE:

    • dobór rozwiązań technologicznych ( inteligentne magazynowanie )

    • doradztwo w procesie analiz potrzeb i doboru rozwiązań teleinformatycznych 

Firma bazuje na sprzedaży internetowej, która bardzo dynamicznie się zmienia. Sytuacja epidemiologiczna wpłynęła na znaczne przyspieszenie cyfryzacji, dlatego w rok istotnie zmieniły się przyzwyczajenia klientów. Konieczne jest przeniesienie większości procesów do Internetu, bazując na personalizowanych formach promocji. Ponadto znaczny przypływ nowych klientów, powoduje konieczność wdrożenia zasadniczych zmian w polityce prywatności / RODO/.

Zakres doradztwa wynika z chęci rozwoju Przedsiębiorstwa i dostosowanie go do aktualnej sytuacji.

Firma potrzebuje analizy rozwiązań technologicznych i strategii sprzedaży, które wskażą odpowiednie kierunki rozwoju i potwierdzą , czy obrane przez przedsiębiorstwo działania znajdą zastosowanie w długoterminowej polityce sprzedażowej. Znalezienie potencjalnych obszarów rozwoju w tym zakresie pozwoli na podniesienie efektywności oraz konkurencyjność firmy i przełoży się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.