Brak produktów
Dodano do koszyka. Doskonały wybór!
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0. Jest 1 produkt w Twoim koszyku.
REKLAMACJA/ZWROTY
Zwrot
Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia.
ZWROTOWI NIE PODLEGA:
- Towar zamówiony na firmę na który otrzymali Państwo fakturę VAT.
WARUNKI ZWROTU:
- Odsyłane produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, wraz z całym kompletem metek,
- Towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania, nie może być brudny, noszony, prany - takie zwroty będą automatycznie odsyłane do klienta
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon oraz formularz odstąpienia od umowy
Adres na jaki należy odesłać przesyłkę:
K&K Konrad Klatka
ul. Przemysłowa 35
76-200 Słupsk
Oświadczam, że zgodnie z art. 27 ust. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną
przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2014, poz. 827) odstępuję od umowy zawartej w serwisie allegro/sklepie internetowym odsyłam następujące rzeczy:
..................................................................................... (tu proszę podać symbole rzeczy np J370, czy J88 itp.) zawartej dnia ................................ (data zakupu).
Proszę o zwrot kwoty ............................................... zł na konto nr ...........................................................................................................................................
Zwracam, towar ze względu na ..................................................................................................................................................................................................
Moje dane osobowe: .................................................................................................................................................................................................................
Nazwa sklepu internetowego: BYSISI
Państwa numer zamówienia .......................................................................................
Z uwagi na korzyść klienta towar należy odesłać na Poczcie Polskiej listem poleconym ekonomicznym. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki. Dbamy o to, aby Klient nie poniósł zbyt wysokich kosztów zwrotu towaru, a także aby przesyłka była ewidencjonowana w systemie Poczty Polskiej. W przypadku, gdy przesyłka zaginie istnieje możliwość jej reklamacji.
Tym samym informujemy Państwa, że paczki odsyłane do nas za pobraniem nie będą odbierane.
Rekalamcja
Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie podlegają zwrotowi ze względu na niezgodność towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2016 r. Nr 380).
W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.